26 de julio de 2010

Dia a dia amb Déu | Meditacions diàries | Carles Capó


Dilluns 26 | Joan 21,15-19 

Estimar Jesús... tant... tant, que seguir-lo, fer el que ell diu, deixar-me inspirar per ell esdevé primordial, però... no he de oblidar que segueixo lligat a les circumstàncies que poden fer que totes les meves bones intencions en alguns moments quedin en un no res. Altres decideixen o decidiran per a mi, i jo deixaré que ho facin. No seré fidel a les paraules del Mestre, i jo callaré la meva infidelitat. I malgrat tot, Jesús, com aquell que estima i estima amb un amor obstinat m’ho segueix dient: “Segueix-me!”.
Share/Bookmark

1 comentario:

  1. AMADOS HERMANOS:
    Solicito el ecumenismo cristiano evangelico porque tengo la prelatura de Moyobamba concedido por el papa BENEDICTO XVI que me otorga ser el profeta Elias del ecumenismo cristiano en general.

    Atentamente:
    Jorge Vinicio Santos Gonzalez,
    Cristiano Evangelico.

    ResponderEliminar

Related Posts with Thumbnails